Saturday, January 23, 2010

2010 happy new year starts from TOKYO!!!その前に今年の抱負










あけましておめでとうございます!!!
2009年ぜんぜんブログアップしてないじゃーーん!
今年はこれを解消します。しかも日本語で打たないと日本のみなさまが読んでくれないので(笑)私がんばって日本語で書いていきますので、ぜひこれからチェックしていただいたらうれしいです。

今年はトラ年。まさに猛進の年!!
でもあたしはしっかり足跡が残っていく年にしたいと思ってます。
あたりまえのことにしっかり感謝する気持ちを持ち続けながら
愛を忘れずに生きて生きたいです。
どうぞよろしくお願いします。

私は過去をずっとみてばかりいるのは性に合いません。忘れっぽいしね!!まじで。
でも振り返りは大事です。
去年は人間的にいろいろ困難を乗り越えて成長できたかな。。
少し下半期はハッスルできました。10月には大きなショーにでることができさそれは大切な思い出と足跡です。
もっともっとできると思った。

大事なときにもそばでいたルームメイトの
kappa,alexa
ありがとう。
あと、2009年は素敵な出会いがありました。
その人とは本当にアップダウンいろいろあってそれでもお互い分かり合おうとして、今も努力中。

好きな気持ちってゆうのを常に大事にしたい。。。
なにが好きかに敏感でいること。
すきこそもののじょうずなれ。

その気持ちが大事です。
苦労も大変ではないですからね。。


私は彼と出会えたことは本当に意味のあることでした。
人間は完璧ではないし。
口では理想は言うけど、
別に完璧できれいでなくてもいいんだ。

もっとどろっとごろっとしてていい、、

素直で、いとおしい。
あたしの心の支えです。
あたしもちょっとでも支えになれたら。


2010年は
1月1日に初ライブをして、
かつ
日本の一時帰国からスタートしました。
昨日NYに帰ってきました。
東京での2週間のことはのちほどアップします!写真と一緒にね!


Happy new year.
i was soo lazy about writing on my blog last year. i ll try to write both in japanese n english so that more people can read it!!hope yall check my blog sometimes.

This year is a year of the tiger. just let it go go go go!! push hard!!!go hard!
working hard but i want to do my best in every moment,and create good music from my heart.
i dont wanna take everything for granted,,,
I want to live without forgetting loving n keep the feeling for gratitude.


As for me,
i dont like to dwell on the past.keep thinking of it is not my style.
However, review is important.
the latter half of the year was really good.
i really had a good time in a big show in october.I thought that I was able to do more more.

Thank you for my roommate kappa and alexa
they were always there for me during a hardship.
also i met a wonderful person in 2009.

I know what i like...im always looking for what i might like..
keep yourself open minded.
you must be sensitive what u like or what u dont like.
japanese proverb
SUKIKOSO MONONO JYOUZUNARE

if you like to do it,,,it wouldnt be tough,would it??!


i thank god for putting us together
man is not perfect.
we dont have to be.

i rather see your heart.
i rather see your sincerity..
just be natural
be yourself

i want to support him cuz he supports me.
thank u M with love

2010 year
The first live is done on January 1.
also
i ve been to japan for 2 weeks for vacation
I came back to NY yesterday.
ill post my trip to tokyo very soon.
stay tuned! :D :D :D

No comments:

Post a Comment