Tuesday, February 2, 2010

52nd grammy award party @hard rock cafe MYC グラミー賞NYでお祝い!








































grammy award party was awesome!
i really had good time out there with chanel speedy , kenan and cyril from 1 life 1family!
if they didnt ask me i wouldnt have been able to go into the place.
when i got there the place was pakced!
we had nice dinner,had a good drink,watching great performances.
wished i wouldve been in LA n watched in live.
but the atmosphere was good enough.

you can tall that i was sooo excited in front of the camera right!! i was acting like a grammy winner yo!!!

sooner or later i will be,
WATCH!!

anyways,,,
whether the nominated songs are good or not good,
the performance was good or bad,,,
i cant judge them but,
i appreciate what we got in this world,lot of calamities,recession, lost n found,so many ups n downs,
but we have music to cheer people,encourage them and heal them.
i wanna pursue n create good music,i wanna keep singing,,,
thats what i thought..

there must be so many people who had much tougher life than mine..
ive been through so many things,but
why am i so sad.
why am i so depressed.

i should be happy about what i got.

every body is surviving.
wish theres a hope in this world..
i prayed that night, looking at the sky slightly seen between the buildings in times square..


グラミー賞のNYパーティーに参加してきました!
1life 1family レーベルのcyril に感謝してます。同行したspeedy とkenan、ちょっと暴れすぎてしまいました。
グラミー受賞者の気分です。
おいしい食事とお酒。
迫力あるパフォーマンスをスクリーンでみんなでみたよ。

ノミネートされた曲がいいとか悪いとかとやかくいうつもりはないし、
好き嫌いはあるし。
ここでそんなこというつもりはなくて、
でもパフォーマンスはすごくて、
あたしはみんな音楽を愛してて、
こんな大変なことがたくさんおこってる世の中で、
音楽の力で少しでも人をかえたり、励ましたり、なぐさめられたりするのかなって思った。

なんかやっぱNYとか、どこでも生きてるってだけで、いろんなことがあるじゃない??
人とはあんま比べられない。
でも、それなりにみんな問題をかかえてて、あたしのかかえてることなんてたいしたことないのかもしれない。。

つらいとか思ってたけど、、

こんなこと、今回こそは乗り越えられないかも、、と思ったりして。。
でも、

グラミーを受賞したいとかじゃなく(したいけど。笑)

やっぱり
私の心からわきおこり歌詞とメロディーを届けていきたいと再認識した夜でした。

少しでも希望を見いだせるように。。
ビルの隙間から見える空に祈りを捧げました。。

みんなに心の平和を。

音楽に乾杯!!!

No comments:

Post a Comment