Friday, May 28, 2010

modeling stuff....モデル体験。。あれこれ。。。


































































i just found some photos of me modeling the other day...
one at an african fashion show.
i never tried the african traditional costume so i was very excited,,me personally i love the red dress besides the traditional one..


the other one is @windows over harlem
NIKI CHIN the designer,her design is amazing..

http://www.nikichin.com/
check it out...


たまたま写真みつけました。。。
ひとつはアフリカの伝統衣装のファッションショー。
子供たちがたくさんいてとてもわきあいあいとして楽しかった!!!今まできたことなかったのでとてもいい体験になりました。
それ以外にもいろんなドレスを着させていただきました。個人的にこの赤のドレスがすきでした。

もうひとつは
niki chinというデザイナーさんのファッションショーです。
このときは一緒にパフォーマンスもしたのでばたばた大変でした。

この人の服は中国の生地などをつかっていてとてもユニークです。しかもかわいいです。
私はピンクプンクでぱーこみたいですね。。笑

well,,
thats it...


have a blessed day...

after work tonight,,,im gonna have 3dayz off in a row...
im sooo excited!!

what about you???

have a great weekend n holiday!

No comments:

Post a Comment