Sunday, September 19, 2010

what do u know about them!-DAS RACIST mixtape release party@santos 10.16.10


yaaaaaaaaay!!!!!! they got hyped up!歌詞がきこえてくるというより怒号です!笑 日本で歩いてたら補導されるな、確実に。。



lets get a lil bit closer to feel their vibes...近くまでいってみよう!!
わああああ汗だく!






my homie JURI &me (aka MIO FUJII aka mionce aka Miofujieye).we had a lot of fun
友達のじゅりちゃんと。彼女は仕事帰りでしたが、楽しく酔っ払って踊りましたああああああ


i like the color a lot.そうそう。。この日は雨だったんだ。でもレインブーツでごーーー!



me & my hero
they were still mad funny even after the show...
みてみて!あたしのびくたーーー!笑 どんだけファンなの。。って。。彼らはこのあと、タクシーでかえっていきました。。。とさ。。


last sunday,,,something crazy was going on @santos in new york city!!!
who were there!!!
DAS RACIST from BK was having thier mixtape releasing party @santos.

since i heard the song "im at the pizza hat.what. im at the tacobell...what! im at the combination of pizza hat & tacobell! X1000000"
i was addicted to this group...lol dont know why.

every time i see juri( my homegirl)we always talk about them! she is a huge fan of "Grizzly Bear(they are also from BK)" and she told me about them!check them out if u dont know "DAS RACIST"

we missed their main shows maybe,,we hit up after midnight but they were still on the stage and rocking the mic! they looked like they are performing ,they also looked like they were just drunk on the stage...well,whatever!!

me & her finally got to see them,we were so happy.then we got closer to feel the vibes,then one of my homie was on the stage,he called us on the stage,we had mad fun on the stage,dancing.....after the show,we had some drinks and dancing,,,it was packed even on a weekday,then after the show,,,it was empty...so we enjoyed ourselves pretty much.
we went outside,it was still raining...my homie majesty was there,
oh i see VICTOR!!! he spoke some japanese to me.i thought that was japanese...
i think they are such an entertainer.

me and her had some "delicious" chinese food after that,then went home...
ohhh i really had a good time! hahahaha

みなさんこのおかしなラップするグループしってますか??ブルックリン出身のDAS RACIST!
pizza hat &tacobellの歌を聞いた日以来、、、とりこです。。すっかり!
ぜんぜんラップとかきかないけど、、なんてゆうか、、この人たちはちょっと違うかな。。。なんかおもしろいの!
エンターテイナーですね、それかほんとにただの酔っ払い。その区別はやっぱりつきませんでした。

先日16日木曜日はchinatown にあるsantosにて、彼らのmixtapeリリースパーティがあるって情報を私の友達のじゅりちゃんからききました。彼女とはいつも彼らの話ばかりです。笑
私はその日はクワイヤーリハーサルがあって、彼女も仕事で、でもやっぱりいこうってなって、12時すぎにいって、
もうショー終わったよっていったらゆわれてしまって。。
で、メインフロアーにいってみたら、なんと彼らがステージでロックしてるじゃないですか!!数曲きくことができてちょおおおお感動!
生で見れたし!やっぱり風貌も怪しいし!笑
彼らのPVもぜひチェックしてほしいです、まじでおもしろいです。
お客さん白人ばっかだったなああああ。。。

ん???ステージから手をふってるひとが!なんと友達のmajestyを発見。彼がステージまで呼んでくれて、踊って楽しみました。。
はははは
いやいや、、彼らともっとおちかづきになりたあああーなんておもいつつ。。。

さてショーは終わり、私とじゅりちゃんはお酒を飲み、からっぽになったフロアーで遊び始めます。
そんで、4時くらいに外でて、友達がまだいて、そしたらDAS RACISTもまだそとにいた!もち話しかけるでしょ!めっちゃみーはーー
やっぱりかわってました。メンバーが3人だと思ってたけど、4人いた、、、どういうこと??
彼らはタクシーでかえってゆきましたよ。

ああああああ
小雨が降るなか、、チャイニーズレストランいってかえったよ。久々にこういうのも楽しい!いつもがっつり
soul & R&Bだからねええええ!!

i love you all

peace!!!

check it out! this is a new single!
">

No comments:

Post a Comment