Thursday, October 14, 2010

one hand washes the otherー助け合いー 



whoa!!!! look at her! she is fu*kin cool!!!and look at her shoes.. i said in the verse,addidas....but actually it seems like she s rocking red converse....hmmmm i think im sure she is!!
見て。さくらが戦ってます。靴みて。彼女のスニーカー。歌の中で、あたしアディダスってゆってるんだけど、、、もしかして、、、これはコンバースだな、きっと。。。


is it too sexy???
肌みえすぎでしょ。。。笑



MIO FUJII@recording...LALALALALLAAAAAAA



what are you looking at? sakura is supposed to have short hair,,,so what! lol
なみにてんだ!



u see what im saying...? ?そうですよね。。。私のいってることわかりますよね???
えへへ。
納得していただけました???
というかこれからゆうことみなさん納得してくださああああい。。


everybody.
what do you know bout STREET FIGHTER...
im from the country of biggest comic culture,,but to be honest with you,,,i dont know nothing ,,,noting about comic....im sorry,,,
i kinda hated on it when i was younger,,,,so look at me now then,,,i got something to talk about the story and character,,, lol
hahaha dont get me wrong,,im still hating,,,.
just kidding..:D

when i was a kid ,i grew up with DISNEY and watched american comics etc,,,cuz of my early life here in the states.and i became in love with musical,so basically i love dancing ,singing and acting...
anyways,,,
今日はちょっとオタクなお話です。ストリートファイターについて。私はほんとにこーゆーのについて語るような子じゃなかったんだよね、小さいころは。。。でも実は今はちょっと詳しくなっている私。小さいころからDIsneyやアメコミをみて育った私で、ミュージカルにもとても大きな影響を受けています。そこで。。。。

one of my favorite MC in NYC Meccagodzilla aka RYU BLACK is releasing his first solo album next year 1/11/11 called perfect 天!!the whole album is just like a broadway musical and the story is based on the comic street fighter...
so many artists are featuring as a character from the comic.im part of this project too.im actually SAKURA chan. genki ichiban high school girl yo...do u think this character suits me?!
well,,,people know me as a artist,,,you mightve heard my music right?? hope u like my songs though
(if u havent heard them yet,,, please go to
www.myspace.com/miofujii
私の愛するアーティストNY出身のメカゴジラ(黒龍。RYU)が初のソロアルバムを来年一月にリリースする予定です。アルバムはhiphopバージョンのストリートファイターって感じで、ストーリーは基本漫画の内容にもとずいてるの。参加しているアーティストもなんらかのキャラクターにふんしています。私はちなみにさくらちゃんです。笑
今回のプロジェクトは私自身も大きなチャレンジだったし、楽しいです。
アーティストとしての私をどれだけの人がしってるかな??私の音楽を聴いてくれましたか??
きいたことないかたはリンクにいってみてくださいね。。でもきっとこのアルバムのあたしはちょっと違います。お楽しみ!!


anyways,,,my joint is gonna be a lot of fun,,,every joint in this album is fun,dope!!
it was my big challenge too.

so,actually he started this kickstarter website to support him(donate) so that he can finish this beautiful exciting project,,,
i need YOUR help!im sure you will love this album.

このアルバムはおもしろいだけじゃなく、彼のリリックにも注目です。彼の人生のメッセージがつまっています。
そこで。。。
彼がこのアルバムを完成するために寄付のサイトをたちあげました。どうかこのプロジェクトをサポートしてほしいと思います。
お時間を割いていただいてありがとう!これをいろんな人につたえてください。
リンクはしたにあります。

visit his website
http://ryublackperfect.blogspot.com/

website
http://www.kickstarter.com/projects/1256734298/perfect-heaven-the-ryu-black-musical

">

">


これスタジオの様子。。。私はただそこにいただけ、この日は。majesty is sick sick sick and mad funny!
go meccagodzilla!
shout out to EVAN represent TIME PENN STUDIO!
このスタジオの人たちはこの前のR&Bのイベントで私にショーのおふぁをくれたすばらしい人たちです。ありがとう!

3 comments:

  1. :D my pleasure!
    obama...


    u know...

    lol

    ReplyDelete
  2. hmm hmmm hmmmmm Obama!

    mio we completed Kickstarter!!!!! sugoi! arigato!

    ReplyDelete